Thursday, October 1, 2009

raya lagi ker??

ya salam...dh masuk bulan oct??oct 2009 already??umang aih...kul baper dh nih??eerrkkk...ikut jam kt laptop aku nih,dh kul 2 pagi...eerrrkkk...no wonder ler mata aku nih cm dh xleh nk bukak....hukhukhukkk...ni tido ptg td nyer psl ler nih..haaaa..kan dh ssh nk tido...hukhukhukk...

lama plk ler aku xhapdate blog nih..rasa cm malas jerk..hahhaaaa..psl cm byk bende nk kene buat..hahhaaaa..yer ler..gatai nk berfacebook..friendster...blog lagi..udahnyer,sumer cm terbengkalai...hahhaaaa..poyos...

citer aper yg best nk citer kt cni???hhmmm...psl puasa??dh abis dah....psl raya...alahaiii...cm dh terlambat nk citer jer..hukhuuhukkkk...citer psl aper yg aku study mlm ni ler..hahaaaaa..

aku bukak FIN536..subjek menghafal nih...sambil2 aku wat note,aku dok layan lagu...facebook..blog..ym..haaaa..amik..sumer aku layan..hahhaaaaaa...xsedar diri lagi aku nih rupanya...asgnment byk xsiap g nih weh...report nk kene anta next week nih haaa..mana bebudak groups aku nih???hukhukhukkk.....

1 comment:

  1. nampaknyer kwn ku ini tak update2 lg blognyer..dh nk raya haji masih lg entry raya aidilfitri..huhu..

    ReplyDelete